Avatar billede kimkampp Nybegynder
23. januar 2009 - 20:26 Der er 6 kommentarer

Søger firma / person til en e-handelsløsning

Hej

Jeg er på udkig efter en Webshop og design herunder

CMS Styret
Webshoppen skal kunne modtage danske og udenlandske kort
Den skal kunne administrere 2-3 domæner
Have 2-3 forskellige sprog (kan selv oversætte)
BTB / BTC modul
Analyse og statistik modul
PDF løsning
Affiliate / partner system
Mail / Tilbud / sidste købt produkt m.m. modul
Evt. model til fragt
Udover at kunne sælge alm produkter, skal den kunne sælge en bog / lydfil
”Opdatering” diverse søgmaksiner
Sammenkøring med summasumarum

Har kigget på Dandomain, men ved ikke om det er den bedste løsning (kvalitet & pris)

Herudover er jeg også på udkig efter en designer der kan designer udfra de retninglinier der nu ligger for opbyggelse af en webshop ex. thorborg´s "e-pusher"

evt mail på kimkampp@hotmail.com

De bedste hilsner
Kim
Avatar billede jokkejensen Novice
23. januar 2009 - 23:01 #1
Tror du skal lufte din ide om hvad du forventer i pris ?

Desuden syntes jeg du skal få den beskrevet til bunds, ellers kan ingen byde ind.

/J
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2009 - 14:45 #2
jeg vil da med glæde lave det for dig.. for ?? ca. +/- 800kg
Avatar billede saucer Nybegynder
25. januar 2009 - 19:32 #3
Dette kan laves på mange opensource løsninger til næsten igen penge, og ellers kan du købe en professional løsning til en del mere. Men hvad er din pris klasse ?

Ang. Dandomain så kan deres shop rigtig mange standard funktioner men lige så snart du vil have noget ekstra så som lyd og pdf salg så tror jeg ikke at deres shop kan følge med og du har ingen mulighed for viderudvikling.

ang betaling så skal du selv kontakte www.dibs.dk og hive en kontrakt hjem.
Avatar billede aplosweb Nybegynder
26. januar 2009 - 20:53 #4
Hej Kim,

Vi vil gerne se nærmere på opgaven, jeg fremsender en e-mail til dig engang i morgen med nærmere information o.lign.

Hvis du vil komme os i forkøbet så er du mere end velkommen til at give os et kald på tlf 36950109 mobil 50880502

Med venlig hilsen
Kasper B Christensen
------------------------------
aplosweb
Dalsvinget 6
DK-6400 Sønderborg
Tlf: +45 36 95 01 09
mob: +45 50 88 05 02
E-mail: contact@aplosweb.com
http://www.aplosweb.com
Avatar billede kimkampp Nybegynder
27. januar 2009 - 16:48 #5
Er blevet anbefalet TYPO3, som den bedste løsning, er dette korrekt, specielt hvis man forventer at skulle viderebygge sin hjemmeside senere hen. Forslag eller bemærkning herunder modtages gerne - om ikke andet vil jeg lige sende en mail til jer som har besvaret i løbet af ugen omkring en uddybning af hjemmesiden.

/Kim
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2009 - 17:25 #6
jeg sys du skulle lave dit eget framework so ville det være meget nemmere at udbygge når tiden kommer til det +plus+ så bliver det meget mere sikkert og nemmere at rette sikkerhede huller