Avatar billede lemmynielsen Nybegynder
23. januar 2009 - 11:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Prøver at lære 10 finger systemet, gratis program søges

Hej alle
Leder efter et program til at lære 10 finger sys. Jeg bruger på nuværende tidspunkt " maskinskrivning med edb " et tilsvarende program bare gratis og med mulighed for også at øve øvre og nedre tastatur knapper er hvad jeg søger efter og helst med danske funktioner såsom Æ Ø Å samt dansk tastatur.
Avatar billede lemmynielsen Nybegynder
26. januar 2009 - 20:24 #1
det er lige i skabet smid et svar og du skal få tildelt dine fortjente point ;)
Avatar billede groenaert Novice
27. januar 2009 - 09:23 #2
Glæder mig at det kunne bruges...

Venlig hilsen

groenaert.
Avatar billede lemmynielsen Nybegynder
27. januar 2009 - 17:07 #3
I lige måde!
Venligst
Lemmy