Avatar billede olai Juniormester
22. januar 2009 - 17:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

krav til webhotel

Hej

Jeg har ledt efter et webhotel som opfylder følgende krav:

Apache Web Server (Linux anbefales)
PHP 5.x +
1 MySQL Database - MySQL 4.1 +
Kræver adgang til at sætte et Cron Job op
GD library (2.0.15 +)
Zend (engine and optimizer)

Jeg har tjekket følgende:

One.com : Tilbyder ikke Cron job & Zend Optimizer
          Desuden kan de ikke sælge .nu domæner...

UnoEuro : Tilbyder ikke Zend Otimizer

Surftown: Tilbyder ikke Cron job

Er der nogen der kender et sted hvor de VED at kravene opfyldes, ikke TROR, men VED.

på forhånd tak!!
Avatar billede justrace Novice
22. januar 2009 - 17:56 #1
Avatar billede olai Juniormester
22. januar 2009 - 18:23 #2
DanDomain skriver:

Det ser ud til at vi understøtter det hele, men jeg faldt over denne:
Zend (engine and optimizer)
Kan du forklare nærmere omkring denne?

Jeg har den ikke på nogen af vores oversigter

---- Jeg ved dårligt hvad den gør, hvad det er ......
Avatar billede olai Juniormester
22. januar 2009 - 18:32 #3
Avatar billede justrace Novice
22. januar 2009 - 18:37 #4
... dandomain er ikke blandt branchens billigste, men de understøtter næsten alt, og har den bedste support og service.
Avatar billede azarat Nybegynder
22. januar 2009 - 22:06 #5
er det et krav at den skal være placeret i danmark? Har personligt meget bedre erfaringer med amerikanske hosts.
Avatar billede olai Juniormester
23. januar 2009 - 09:12 #6
azarat: Hvor finder man flere oplysninger om dem ? -er de rimelige i priserne ?
Og hvad med support/service ?
Avatar billede azarat Nybegynder
25. januar 2009 - 22:19 #7
jeg bruger selv webhostingtalk.com der er mange hosts (altså ejerene) derinde (de må dog ikke anbefalde andre, men de har ofte brugt andre og er gode til at anbefalde dem). Jeg har hørt rigtigt godt om downtownhost.com og regner med at købe et der her når jeg lige får lidt løn ind på kontoen ;)

Supporten er helt iorden, 24/7 for det meste, men ellers kan du jo lige teste deres support ved at sende nogle emails/chatte lidt med dem. Supporten er efter min mening det vigtigeste så skriv altid til hostsen og se om du føler dig tryk ved dem.

Se f.eks http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=751109 for info om downtownhost og du kan også søge på nogle reviews på siden forummet.

Priserne ligger på downtownhost på 7$ om mdr (brug coupon happy2009 for 25% for livstid) for en 1 års plan og der for du altså en hel del features (de bruger litespeed webserver btw men det er det samme som apache, bare hurtigere). Du kan jo selv lige kikke på det.
Avatar billede azarat Nybegynder
25. januar 2009 - 23:28 #8
hov det første var lidt forkert, de hosts der er medlem på webhostingtalk.com må ikke anbefalde dem selv men er ret gode til at anbefalde andre hosts som de selv har brugt :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2009 - 19:57 #9
Lukketid?
Avatar billede olai Juniormester
05. marts 2009 - 21:26 #10
må indrømme, at jeg har været for længe om at få tjekket op på de forslag jeg har fået. Har haft adskillige problemer med min computer, som har haft større prioritet at få løst. og ja, der bliver snart lukket, kan heller ikke acceptere når folk lader spørgsmål stå åbne i evigheder. Det er for useriøst.
Avatar billede olai Juniormester
08. november 2010 - 23:03 #11
endnu engang ved jeg ikke hvad jeg skal gøre af points.
Jeg droppede mine planer...
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. november 2010 - 20:04 #12
Avatar billede olai Juniormester
09. november 2010 - 20:11 #13
Jeg fandt ud af, at det jeg havde brug for var en dedikeret server, som kun min side skulle ligge på.
Det jeg ikke nævnte i spørgsmålet var, at der var tale om en større side med onlineauktioner etc....

I sådanne tilfælde var det anbefalelsesværdigt at få sin egen server.