Avatar billede whistler Nybegynder
22. januar 2009 - 17:39 Der er 3 kommentarer

Proceslinjens program-orden ændres ved "svarer ikke" status

Hej,

Er der nogen der ved hvordan man får proceslinjen i Vista til at holde op med at ændre den orden programmerne ligger i, når et program har status "svarer ikke" - fx hvis Firefox skal loade et .pdf dokument (og venter på Adobe åbner) eller andre ting der får programmet til at ikke reagere et stykke tid.

Altså hvis jeg har: Program1, program2, program3, program4
åbnet i den rækkefølge i proceslinjen, vil en status "Svarer ikke" (selvom programmet ikke er dødt) få den nye orden til at se således ud: Program2, program3, program4, program1

Og det er bare super irriterende når man er vant til at programmerne ligger i en bestemt orden.

Mvh.
//Whis
Avatar billede olai Juniormester
22. januar 2009 - 17:54 #1
Formater skidtet og installér XP......
Avatar billede whistler Nybegynder
22. januar 2009 - 18:01 #2
Hvis ikke jeg husker helt galt gør XP det vist også - jeg savner min W2K :)
Avatar billede justrace Novice
22. januar 2009 - 18:07 #3
Fordi windows forsøgerat "genoprette" forbindelse til programmet, kommer det automatisk til at ligge som "Sidt åbnede".