Avatar billede azarat Nybegynder
22. januar 2009 - 12:35 Der er 2 kommentarer

EU webhotel med Cpanel (der ikke oversælger)

Hej

Jeg har det sidste halvanden års tid haft min host I USA som er ganske glimerende. De køre dog windows (og IIS) og jeg har brug for en linux host. Jeg tænkte at jeg ville prøve at finde en host i EU denne gang da fleste af mine besøgende er herfra. Dog de erfaringer jeg har haft med danske webhotel utrolig ringe. Jeg leder efter nogle som ikke oversælger (dvs: ikke noget med ubegrænset trafik etc)

Jeg har brug for disse ting:
1gb diskplads
10gb bandwitdh/mdr
Litespeed webserver(eller apache)
PHP5 med zend og ioncube
PERL
mod_rewrite enable
Cron Jobs
5 eller flere mysql databaser
Mulighed for 5 domæner på samme webhotel
24/7 support (helst via en live chat fx)
cPanel kontrol panel
Mindst 20 pop3/imap mail accounts
en SMTP server er at foretrække.

Det betyder ikke specielt meget hvor i EU at hosten ligger, men de skal jo helst yde englesk eller dansk support.

Jeg har et budget på max 10$ per mdr på en årlig plan.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe
Mvh Jacob
Avatar billede justrace Novice
22. januar 2009 - 20:55 #1
Hvordan med gratisdns, har du prøvet at kigge på deres webhosting? www.netplads.dk
Avatar billede justrace Novice
22. januar 2009 - 20:57 #2
... glemmer hurtigt. De yder ikke support. :(