Avatar billede e30_fk Nybegynder
22. januar 2009 - 12:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor ændrer de danske karakterer sig til et ?

Hej
Jeg er ved at fortvivle!
Jeg arbejder med Frontpage 2003 (Engelsk) og når jeg skriver æøå er der ingen problemer, men  ca. hver tredie gang jeg vil se resultatet i preveiw er ÆØÅ ændret til et ? - dette samme gør sig gældende med det færdige resultat.

I nogle tilfælde kan menuen i venstre side have dette problem, men contentteksten vises korrekt nok.

Jeg har forsøgt med flere forskellige tekster i toppen af mine dokumenter uden at det ændrer noget.
Den aktuelle ser således ud:
<!doctype HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html><head>
<meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">

Jeg har arbejdet med Frontpage i flere år, men har aldrig haft problemet tidligere
Jeg håber at i kan hjælpe mig .

Mvh
Mogens
Avatar billede olebole Juniormester
22. januar 2009 - 18:44 #1
<ole>

Link?

/mvh
</bole>
Avatar billede e30_fk Nybegynder
22. januar 2009 - 19:10 #2
Avatar billede olebole Juniormester
22. januar 2009 - 19:18 #3
Pil det pjattescript af, der blot generer folk, du beder om hjælp og intet hjælper med hensyn til kopiering (dit højrekliks script)
Avatar billede e30_fk Nybegynder
20. juni 2009 - 11:07 #4
afsluttet da det vel ikke skulld være nbødvendig at skulle omredigere en fil for at besvaret et relativ simpelt spørgsmål og desuden bryder jeg mig ikke om hans attitude....
Avatar billede olebole Juniormester
22. juli 2009 - 23:37 #5
Helt korrekt! Scriptet burde aldrig have været der i første omgang - og så havde en redigering jo været helt unødvendig.

Ikke ret meget lader 'ham' mere kold end, hvad du mener om 'hans' attitude  ;D