Avatar billede mondrath Nybegynder
22. januar 2009 - 10:34 Der er 3 kommentarer

Gode programmører af PHP, AJAX, XML, WEB2.0 søges til projekt

Jeg søger en dygtig programmør til en slags web2.0 projekt, som skal vælte en gigant af pinden, og som jeg forventer kan blive indbringende. Der bliver tale om et slags samarbejde, hvor 75% af det generede overskud tilfalder mig, og 25% dig. Jeg selv kommer til at stå for design og usability.

Uden at jeg er meget inde i back-end, forestiller jeg mig, at det er PHP, AJAX, XML der bliver i fokus.

Hvis du ikke selv er programmør, men kender en der er det, må du også gerne kontakte mig. Projektet har som sagt lyse udsigter, så jeg håber at høre fra en masse ildsjæle.

Mvh
Morten M.
Avatar billede g1um Nybegynder
22. januar 2009 - 10:50 #1
jeg skal lige se om jeg har forstået rigtigt:

Du søger en dygtig programmør der skal lave en ny digg, facebook, youtube eller flickr. Programmør som skal arbejde gratis for sølle 25% af overskuddet (som kommer garanteret!!1) og alt det for en person der "ikke er så meget i det der PHP, AJAX og XML"? Det bliver jo til success uden tvivl!
Avatar billede peturkirke Novice
22. januar 2009 - 12:24 #2
hehehe
Avatar billede anri Novice
26. februar 2009 - 12:12 #3
Hviklen baggrund har du for at kunne levere et ordentligt projekt-design, interface.

Er der udarbejdet en kravsspecifikation og en markedsanalyse på opgaven?