Avatar billede andersthingholm Nybegynder
22. januar 2009 - 09:44 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Feedback ønskes på www.ibikeconsole.dk

Hej,

Feedback ønskes på http://www.ibikeconsole.dk.

Betalingsløsningen er pt. i test-mode, hvilket betyder at man godt kan gennemføre et køb, uden at skulle indtaste egne kreditkortoplysninger.

På forhånd tak.

VH

Anders Thingholm
Avatar billede aaberg Nybegynder
22. januar 2009 - 10:06 #1
Jeg synes det er en flot og nemt overskuelig side. Designet passer godt til temaet. Siden virker professionel og troværdig. Hvis jeg havde haft en iPod nano, havde jeg slået til på tilbudet med det samme :-)

En ting du kan gøre, er at fjerne de småfejl der er i html'en:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.ibikeconsole.dk%2Fom-ibikeconsole.html
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
22. januar 2009 - 11:01 #2
Hej igen,

1000 tak for dit feedback.

Hvis du smider en svar, kvitterer jeg med nogle point.

VH

Anders
Avatar billede aaberg Nybegynder
22. januar 2009 - 11:06 #3
Hej igen,

Vent lidt med at acceptere mit svar, der er helt sikkert andre der også har meninger. Når man skal have vurderet en side, er det vigtigt med flere synspunkter, da en sådan vurdering er ganske subjektiv.
Avatar billede azarat Nybegynder
23. januar 2009 - 13:26 #4
Rigtigt godt design der virker meget troværdigt og professionelt. Synes dog måske der er lidt for lidt kontrast mellem baggrunden og selve content delen. Prøv evt at leg med en lidt mørkere grå, eller noget skykke på content delen.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2009 - 14:42 #5
Rigtig lækkert design - overskueligt og brugervenligt!
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
23. januar 2009 - 17:32 #6
Tak til jer også! Hvis I smider nogle svar, deler jeg nogle point ud i næste uge.
Avatar billede azarat Nybegynder
25. januar 2009 - 22:20 #7
Så lidt :)