Avatar billede jeppeotten Nybegynder
21. januar 2009 - 16:34 Der er 7 kommentarer

CMS Made Simple swfobject indæt

Hej folkens

Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig. Jeg har lavet et swf flash logo og uploadet det til hjemmesiden. Jeg har læst om at bruge tagget object og jeg har installeret det korrekt. Men min browser melder movie not loaded. Her er hjemmesiden:

www.stk-tennis.dk/fysiototal2/

Jeg har et logo som skal stå over mit flash logo. Hvad gør jeg?

Mvh Jeppe
Avatar billede zips Juniormester
21. januar 2009 - 16:42 #1
Er du sikker på at din sti er rigtigt til din swf?

Du skriver uploades/movie.swf men når jeg lægger det ind i den url er der ikke nogen swf.

http://www.stk-tennis.dk/fysiototal2/uploads/movie.swf
Avatar billede roenving Novice
21. januar 2009 - 16:44 #2
Ingen af mine browsere kan finde den, den er ikke på det sted !-)
Avatar billede jeppeotten Nybegynder
21. januar 2009 - 16:47 #3
Fuck hvor er jeg dum! Hvordan får jeg så logoet til at blive nede ved menuen? Jeg bruger et stylesheet sideløbende. Kan bare gøre div="flash" og hvad skal jeg så kalde den i mit stylesheet?
Avatar billede jeppeotten Nybegynder
21. januar 2009 - 17:07 #4
Nogen der kan hjælpe? Ved i hvordan man får flash logoet til at blive lige i bunden af header, altså lige over menuen?
Avatar billede zips Juniormester
21. januar 2009 - 17:14 #5
Som jeg ser det ville jeg lægge det i en div, men du skal lige se på dem du har nu, for din logo er 200px høj men dit billede er 100px, din header er 300px høj og indeholder logo div, så ved at ændre disse kan du få plas til din flash
Avatar billede jeppeotten Nybegynder
21. januar 2009 - 17:17 #6
ja det var også planen, den fucker bare op når jeg smider den i en div.. Toplogo.swf er nemlig 200 px, og det øverste logo er 100 px. Og i min header er 300px høj. Jeg kan barei kke få swf logoet til at blive i bunden.
Avatar billede zips Juniormester
21. januar 2009 - 17:38 #7
Prøver dette og flyt din background images fra header til logo i din css samt ret height på din header til 200px jeg har ikke testet det.

  <div id="pagecell">

  <div id="logo"></div>

<div id="header">

<object type="application/x-shockwave-flash" data="CMS/toplogo.swf" width="900" height="200">
<param name="movie" value="CMS/toplogo.swf"></object>

</div>