Avatar billede imma Forsker
21. januar 2009 - 09:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjælp til at lave en avis

Hejsa, skal til at lave en avis, muligvis i publisher - er der nogen der vil hjælpe jeg har desværre ingen penge at dele ud af.. men vil gerne give mange point.. Jeg regner med at den skal være i a4 størrelse, eller muligvis A3 HVIS DER ER  nogen som vil give et bud på hvordan en eventuel skabelon kan se ud, må i meget gerne hjælpe, så at mine kollegaer, (arbejder på en SFO) der ikke har særlig IT erfaring kan plotte billeder og tekst ind uden at fucke det op.

på forhånd tak

Jon
Avatar billede computerlab Nybegynder
14. februar 2009 - 15:01 #1
Hvis I kan få fat på en sponsor, eller på anden måde kan skaffe midler til betaling, kan I kontakte mig.

Jeg er freelance leverandør til mindre virksomheder samt private, til fair priser.

Produkter og services: CMS- og hjemmesideløsninger, IT support, grafisk design, foto og billedbehandling.

Se mere på: www.ComputerLab.dk

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design
Avatar billede imma Forsker
14. februar 2009 - 15:39 #2
tak for hjælpen, men der er absolut nul kroner til sådan tiltag, ellers tak...
Avatar billede imma Forsker
22. november 2010 - 21:28 #3
ok
Avatar billede hbshbs Nybegynder
27. september 2011 - 22:31 #4
hvad skal den handle om??