Avatar billede pkdkk Nybegynder
21. januar 2009 - 08:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skype, fra Thailand til Danmark

Hej,

Ud fra denne liste, vil I så ikke mene at lige meget hvor man ringer fra i verden, så vil det koste.

Denmark - DKK 0.146
Denmark Mobile - DKK 1.723

Lyder det ikke lidt vildt at det koster 1.723 kr. til mobil???

Men er det ikke korrekt, at det er ligemeget hvor i verden man ringer fra, fra skype, så koster det det samme??

http://www.skype.com/prices/callrates/?currency=DKK#listing-D
Avatar billede rebecca Novice
21. januar 2009 - 09:13 #1
Tror du læser forkert, jeg vil mene det er 0.146 øre og 1krone og 723 øre
Avatar billede rebecca Novice
21. januar 2009 - 09:16 #2
der ville jo ikke være nogen der brugte det hvis det var 1723 kr i minuttet for at ringe fra skype til en mobil i danmark
Avatar billede pkdkk Nybegynder
21. januar 2009 - 11:01 #3
:) er godt klar over at det er 1krone og 723 øre ... :) ..

Mit spørgsmål er bare om det er den pris man skal gi ligemeget hvor i verden man ringer til en dansk mobil.. vil det altid være 1 kr. og 723 øre??? om jeg så ringer fra Thailand??
Avatar billede rebecca Novice
21. januar 2009 - 11:18 #4
Ja misforståelser vil altid forekomme :o) og nej prisen "Tror jeg" er hvis du ringer fra danmark og til udlandet.
Avatar billede anedi Ekspert
12. februar 2009 - 13:34 #5
Nej det er fra skype og til Danmark. Det er lige meget hvor du ringer fra. Har selv ringet en del på denne måde. Så prisen til en mobil i Danmark er 1,723 kroner per minut om det så er fra det ene eller andet land.