Avatar billede krissy Nybegynder
20. januar 2009 - 19:34 Der er 3 kommentarer

problemer med vandeffekt over billede

Jeg har købt en flash fil med vandeffekt over billedet. Ifølge ham der har lavet det, skulle det være enkelt at udskifte billedet med et andet billede.
Jeg har forsøgt alt, jeg kunne finde på, men det bliver stadig ikke korrekt.
Jeg har en idé om, at det skyldes, at jeg ikke ved, hvordan jeg 'masker' billedet.
Håber der er en der kan hjælpe mig.
Der er ingen actionscripts i filen.
Vedkommende der hjælper får selvfølgelig filen sendt på mail.

jeg er klar over, at jeg skal offentliggøre det her - da jeg ikke er så hjemmevant her på sitet og selvfølgelig heller ikke kan offentliggøre en fil, jeg har betalt for, modtager jeg gerne gode forslag til, hvordan jeg kan delagtiggøre andre i det :-)
Avatar billede carstengp Nybegynder
20. januar 2009 - 19:39 #1
Var det ikke nemmere at bruge f.eks.: http://www.watereffect.net/
uploade et billede og gemme det som gif og bruge den?
Avatar billede krissy Nybegynder
20. januar 2009 - 19:52 #2
Hmmm....smart! Men den er lidt for heftigt (for meget bevægelse i vandoverfladen), ligesom det er begrænsende, at den kun kan lave effekten kvadratisk.
Men anyway...tak....kan måske bruge linket i en anden sammenhæng.
Avatar billede flintstone Novice
25. januar 2009 - 16:32 #3
Uden at være den store flashhaj, så skal man vist også huske at lave det billede man skifter ud, om til et movieclip.....ret mig hvis jeg tager fejl c";)