Avatar billede filterfri Nybegynder
19. januar 2009 - 17:16 Der er 2 kommentarer

Jeg har en hj.side og nu en mac. de er ikke bedste venner

Jeg har installeret explorer så jeg kan arbejde på hjemmesiden, men der er kvaler når jeg vil arbejde i billeder, der er som om computeren simpelthen fryser lige der.
Er der et bedre sted at have sin hjemmeside end hos one.com ?
Der skal bare være nogle hjemmelavede musik videoer og noget skrift og musik og såen.
filterfri.dk
hvis du skal se hvad jeg mener.
Kan du have en god dag og jeg håber du kan hjælpe mig.
Filterfri
Avatar billede azarat Nybegynder
22. januar 2009 - 13:25 #1
internet explorer på mac fungere overhoved ikke. Jeg kan ikke se problemmet i at bruge safari? Hvis du har problemmer med at siden ikke virker i internet explorer så må du finde dig en windows PC, bruge bootcamp, installere windows på en virtual maskine fx via parallels, eller køre internet explorer via crossover (mener det burde virke).

Dette har intet med din host at gøre.
Avatar billede filterfri Nybegynder
28. januar 2009 - 08:56 #2
Min host har selv svaret mig at de ikke arbejder godt sammen med Mac og at jeg skulle finde en måde at installere explore på og det har jeg gjort og det går godt med alt andet end billeder.
Jeg tænkte bare på et host sted der er beregnet til mac-brugere?