Avatar billede leocarsten Nybegynder
19. januar 2009 - 02:49 Der er 7 kommentarer

Viderefomidling af opgaver mod kommsion

Jeg har en del opgaver / forespørgsler på PHP udvikling.

Det jeg ønsker er mod komission, at viderefomidle kunden & opgaven til en freelancer/firma.

Jeg søger ikke en freelancer/firma til at arbejde igennem mig, men en freelancer/firma der vil overtage kunden, mod at jeg får vist antal procent af opgavens omsætning.

Er der nogle der arbejder med dette? Er der nogle der er interesseret i dette? De kunder jeg for forespørgsler fra, forventer ca. med en timepris på 300 eksklusiv moms.
Avatar billede thb Nybegynder
19. januar 2009 - 09:03 #1
Du er velkommen til at skrive til mig på thb@benfis.dk

Thomas
Avatar billede jonhauge Nybegynder
19. januar 2009 - 10:21 #2
Vi kan også have interesse.
jon@relationhouse.com
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
19. januar 2009 - 17:33 #3
Vi kunne godt være interesserede. Dog er vores konsulentsats lige dobbelt så høj som den nævnte :)
Tilgengæld har vi så kompetencerne til at lave stort set alt så længe det er webbaseret.
Hvis det har interesse kan du skrive til psj@taketwo.dk så skal jeg sende profiler på vores udviklere og en kort gennem gang af hvilke typer af projekter vi har taget del i, tilbage.

Mvh Peder

P.s. Alternativt kan vi tage snakken pr. tlf. Du kan skrive dit tlf. nr. samt et opkaldstidspunkt så ringer jeg eller du kan fange mig på 40685707.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2009 - 09:23 #4
Den er jeg også med på, jeg er meget erfaren og hurtig. Skriv til php@sneleopard.dk
Avatar billede oxygen Nybegynder
24. januar 2009 - 21:22 #5
Hej leocarsten
- Har du en mail man kan skive på?
Avatar billede oxygen Nybegynder
24. januar 2009 - 23:13 #6
Ellers skal gerne til kontakt snabela webhaj .com
Avatar billede oxygen Nybegynder
24. januar 2009 - 23:31 #7
skive = skrive
skal = skriv
:-)