Avatar billede dammstam Nybegynder
18. januar 2009 - 18:39 Der er 1 løsning

har ingen lyd igemmen min PBX voip anlæg

Hej alle sammen.

Jeg har opsat et PBX anlæg nemlig 3CX. Det hele virker lokal men når  jeg ringer ind, ringer den fint nok på til min soft phone men ingen lyd er der igemmen. Jeg ved ikke helt hvorfor der ikke er. Jeg har åbnet for port 5060 TCP/UDP - 3478 TCP/UDP mangler jeg en port ?

Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede dammstam Nybegynder
19. januar 2009 - 16:27 #1
har løst det, en fejl hos min udbyder med deres audio codes. :)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester