Avatar billede silverline Nybegynder
18. januar 2009 - 15:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

At ændre Brugerkontokontrol?

Hej Forum...

Har fået et irriterende problem efter at jeg har installeret et nyt trådløst tastatur. Hver gang at windows vista starter op, skal jeg godkende at programmet (Logitec software) søger efter opdateringer. Jeg vil gerne have det sådan, at jeg ikke skal sige "fortsæt" hver gang jeg starter computeren. Har læst i hjælpen at hvis jeg skriver secpol.msc i "kør" kommandoen, skulle jeg kunne ældre i div. ting, men når jeg skriver det, popper den om med at den ikke kan finde stien. Hvad skal jeg gøre ?
Avatar billede thov Forsker
18. januar 2009 - 15:18 #1
Prøv at køre 'services.msc' i stedet for. Der er nok noget Logitec som kan deaktiveres.
Avatar billede silverline Nybegynder
18. januar 2009 - 15:42 #2
Kan ikke udmidlbart se noget derinde ??
Avatar billede silverline Nybegynder
18. januar 2009 - 15:49 #3
Der står, når jeg starter op.

Logitec updater (UNICODE)
"Der skal gives tilladelse, før programmet kan fortsætte"
C:\Program Files\Logitech\setpoint\LogitechUpdate.exe
Avatar billede thov Forsker
18. januar 2009 - 16:10 #4
Kig i mappen 'Start' (Start->Programmer->Start). Her ligger genveje til programmer, som aktiveres når comp. tændes.
Lu7r mig, om ikke der ligger noget 'Logitech Setpoint...' der. er den der, kan du højreklikke på den og under Egenskaber, ændre indstillingerne.

Er det update-programmet som fyres af, kan du roligt slette den fra 'Start' mappen - der er ingen grund til, ustandseligt, at lede efter opdateringer til et tastatur :-)
Avatar billede silverline Nybegynder
18. januar 2009 - 22:38 #5
Lige præcis thov....

Det var det, der skulle til. Alt for dejligt at få væk :-)
Afgiv et svar, så du kan få dine point... og mange tak for hjælpen..
Avatar billede thov Forsker
18. januar 2009 - 23:59 #6
Et svar :-)
Det er utroligt, hvad firmaer finder på at genere os brugere med - godt vi fik skovlen under den.