Avatar billede djthomsen Nybegynder
17. januar 2009 - 18:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WLAN Automatisk slået fra ved opstart!

Hej

Min mor har lige købt en fujitsu siemens bærbar med vista, men vi er stødt på et problem.

Hver gang vi starter pc'en skal vi slå WLAN til, da det slår sig selv fra hver gang man slukker. altså man skal bare lige trykke på trådløst netværks tasten og så aktivere WLAN. Men det er alligevel lidt træls at skulle gøre hver gang man tænder computeren.

Nogen der kan hjælpe med til hvordan man slår den permanent til?
Avatar billede thov Forsker
17. januar 2009 - 19:57 #1
Det gør min Esprimo også i perioder, men for det meste nøjes jeg med at sætte den i Standby, så sker det ikke.

Det lille vindue som kommer frem, når netværkstasten aktiveres, kan også forsvinde - det fixes ved at geninstallere netværk- og Bluetooth-driverne.
Avatar billede djthomsen Nybegynder
18. januar 2009 - 11:35 #2
Tak for svar, men det løser desværre ikke problemet :)
Avatar billede thov Forsker
18. januar 2009 - 14:30 #3
Nej - desværre :-(
Men måske er der et flueben, som ikke burde være der - F.eks. kan man tillade, at systemet slukker for det trådløse, for at spare strøm.
Det ser du ved, i Enhedshåndtering, at åbne 'Netværkskort, højreklikke på wifi-kortet -> Egenskaber -> Strømstyring.
Avatar billede djthomsen Nybegynder
10. februar 2012 - 18:04 #4