Avatar billede h_c_hansen Praktikant
17. januar 2009 - 13:11 Der er 3 kommentarer

Menuerne forsvinder inden jeg får dem læst.

Hej venner !

Mit problem er, når jeg peger på et icon og får en menu der fortæller mig on indholdet, forsvinder denne menu inden jeg får den læst, og der kan jo være ganske megen forklaringstekst.

Han kan ikke ændre varigheden eller lade musen med klik bestemme, hvornår menuen skal ophøre ?

Venlig hilsen
HansChristian
Avatar billede lakridserne Nybegynder
17. januar 2009 - 13:33 #1
Hvad taler vi om?
Web-interfacet? (Hjemmesiden, hvor du sætter routeren op). I så fald: Hvilken routerproducent?

/lakridserne
Avatar billede h_c_hansen Praktikant
18. januar 2009 - 14:10 #2
Hej Lakridserne !

Jeg har nok udtrykt mig forkert. Der hvor problemet er, at når jeg f.eks. er inde i "slå windows funktioner til/fra", og jeg så peger på en funktion, så kommer hjælpemenuen og fortæller, hvad funktionen kan bruges til. Men denne menu forsvinder på få sekunder, så jeg ikke kan nå at læse den. Jeg kan så pege på ny, og begynde forfra, men det er dette jeg synes er uhensigtsmæssigt.
Mit styresystem er windows vista.

Venlig hilsen
HansChristian
Avatar billede lakridserne Nybegynder
18. januar 2009 - 20:29 #3
Jeg har været en tur forbi google, men kan desværre ikke svare på det.

Jeg lagde mærke til at du lagde det som svar. Det skulle have været lagt som kommentar. Mere info: http://expfaq.dk

/lakridserne