Avatar billede banjomusen Nybegynder
17. januar 2009 - 09:31 Der er 3 kommentarer

Dansk Net Port Forwarding

hej mit Spørgsmål er hvordan åbener jeg for porte i Router/modem fra dansknet det er den der hedder ZyXEL P-600 Series skal man kontakte Dansk net for af få åbnet ?
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2009 - 09:47 #1
i min skriver jeg i explorer søgefelt foroven

192.168.1.1 og der skal du så bruge dit password.( hvis du skal sætte et så husk det - skulle du glemme det er er der et lille hul bag på du kan holde inde i 10 sekunder og den resetter routeren men også dine indstillinger)
i routeren under nat  - sua only - skriver du de porte du vil have den skal forwarde.

husk ar acceptere og alt det der inden du lukker den
Avatar billede banjomusen Nybegynder
17. januar 2009 - 09:58 #2
Jeg kan godt komme ind i Router´s opsæting men har ikk nogen vælg muligheder kan kun se Status for den
Avatar billede banjomusen Nybegynder
19. januar 2009 - 22:44 #3
det er fordi der er 2 bruger