Avatar billede kjeldsted Novice
15. januar 2009 - 21:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Webshop i PHP

Hej alle eksperter.

Jeg har fået til opgave at skulle lave en webshop, som jeg vil programmere i PHP, hvilket jeg endnu ikke har prøvet før.
Derfor håber jeg lidt på at der er nogle herinde der har erfaring inden for dette som vil kunne fortælle lidt om hvordan betalingsdelen skal bygges op og sende informationer til PBS (går ud fra det er dem der står for betalingen).

Jeg har fuldt styr på hvordan jeg skal bygge resten af systemet (oversigt over produkter, indkøbskurv, kunde login, m.m.), ved bare ikke noget om dankort betaling.

Hvis det har betydning kan jeg oplyse at der er tale om dankort betaling og at andre kort ikke bliver understøttet.

På forhånd tak.
Avatar billede d_v Nybegynder
15. januar 2009 - 21:52 #1
Vil klart anbefale at du kigger på http://www.dibs.dk/
En betalings gateway, da det er en større opgave at sætte en direkte betaling op hos PBS. Har selv gode erfaringer med DIBS, og mine kunder har virket tilfredse med at bruge dem.
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. januar 2009 - 11:25 #2
http://www.freepay.dk/ har jeg også kun gode erfaringer med.
Avatar billede kjeldsted Novice
16. januar 2009 - 22:09 #3
Når nu DIBS koster 185,- om måneden og FreePay 349,- om måneden, er det så værd at betale SÅ meget mere for FreePay...?
Avatar billede d_v Nybegynder
17. januar 2009 - 09:48 #4
Det er nok en smags sag, personligt har jeg kun brugt DIBS. I og med at den første kunde jeg lavede noget i den stil for, allerede havde en aftale med dem. Så der var det logiske valg at bruge samme udbyder.
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. januar 2009 - 10:07 #5
Du skal jo huske på pris ikke altid er alt.
Hvor har du f.eks. din hjemmeside liggende ?
Avatar billede kjeldsted Novice
17. januar 2009 - 18:28 #6
Min egen side er hosted hos One.com...
Avatar billede kjeldsted Novice
26. april 2009 - 12:40 #7
Lukker
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. april 2009 - 12:57 #8
Hvad blev din løsning ?
Avatar billede kjeldsted Novice
26. april 2009 - 13:05 #9
Jeg har nu ventet i over 2 måneder på yderligere information fra den kunde jeg skulle lave systemet for, så det bliver nok aldrig til noget med det.
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. april 2009 - 13:10 #10
Sådan kan det jo gå. :o)