Avatar billede heavyhenning Nybegynder
15. januar 2009 - 14:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Genoprettelse af slettet e-mail konto

Hej Eksperter

Jeg er ved en fejl kommet til at slette den forkeret e-mail konto i mit outlook, så vil jeg høre om det på nogen måder er muligt at genoprette slettede e-mail konti i outlook?!

Min version af outlook er fra office 2007 pakken.

På forhånd tak.

MVH
Henrik
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
15. januar 2009 - 17:44 #1
hvis du bare sletter konto, sletter du jo ikke mail, så de er der stadig
Avatar billede heavyhenning Nybegynder
15. januar 2009 - 17:59 #2
Det er jeg klar over.. men kan man genoprette kontoen, da det er min primære mail host, og herved den som jeg sender fra?!
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
15. januar 2009 - 22:21 #3
ja du taster bare dine oplysninger vedr e-mail kontoen ind igen
Avatar billede heavyhenning Nybegynder
16. januar 2009 - 01:53 #4
Dem har jeg desværre ikke lige ved hånden lige pt., da jeg er ude og rejse, så det var derfor jeg måske håbede at der måske var en genvej/eller anden måde til at genoprette slettede konti, men det er der tilsyneladende ikke?!
Avatar billede heavyhenning Nybegynder
04. marts 2009 - 11:15 #5
...