Avatar billede nelly6602 Nybegynder
15. januar 2009 - 01:32 Der er 6 kommentarer

Fjern brugerkonti

Hej alle...

Jeg var admin på min egen pc, så oprettede jeg en Net user administrator. Så kunne jeg ikke se hvad jeg så skulle bruge den gamle brugerkonto til, så blev det slettet fra den ny, altås - Net admin -, men ! Når jeg starter PC blever jeg bedt om at give konto navn og kode så har jeg kun muligheden at trykke ''OK'' når jeg så gør det bliver jeg sendt over til en helt normal side hvor der er 2 brugere, altså Net admin og nok den gamle, men den gamle har ingen navn, billede eller noget som helst, den har en kode som jeg ikke kender, dvs at det ikke er den gamle kode ? Når jeg så går ind i Kontrolpanel - Tilføj eller fjern brugerkonti er der kun 2 og det er -> Net admin og Gæstkonto'en, men den er slået fra ? Når jeg så går ind i ''Computer - C: - Brugere'' er der Administrator, Delte filer og Gæst, ikke andet end det.
Har prøvet at skrive alt det der er der, håber der er en løsning på det og at der er mulighed for at Net admin kan være der så der ikke behøves være en almindelig administrator, som den var i starten.

Tak for hjælpen...
15. januar 2009 - 06:26 #1
Hvordan har du slettet den "gamle" konto ?
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2009 - 08:21 #2
http://wiki.ljackson.us/Control_Userpasswords2

prøv at gå ind denne vej og se om du kan rette det herfra
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2009 - 10:41 #3
glemte lige at skrive at den samme funktion også findes i vista derfor er linken bare ment som illustration

m.v.h
Avatar billede nelly6602 Nybegynder
15. januar 2009 - 19:42 #4
Har slettet den fra Net admin Kontrolpanel -> Tilføj eller fjern brugerkonti -> Administrer en anden konto -> slet konti. Så fjernede jeg alle filerne fra C: Brugere, sådan så jeg kun har filerne fra den ny konti.
Avatar billede nelly6602 Nybegynder
15. januar 2009 - 20:24 #5
control userpasswords2 virkede ikke for mig ;(

Har prøvet alt det jeg kan finde på, intet virker...

Håber i kan komme med flere forslag :(
Avatar billede nelly6602 Nybegynder
17. januar 2009 - 21:27 #6
For dem der har dette problem skal bare prøve at genstarte pc 3 gange i træt, ved ik om det det rigtige løsning men det virkede for mig :D