Avatar billede apebk Nybegynder
14. januar 2009 - 21:35 Der er 7 kommentarer

"Skjule netværk for hinanden

Kære alle.

Ville høre om der er nogle af jer der kan fortælle mig om, og hvordan man kan adskille et netværk i to. Det drejer sig om et netværk, hvor alle pc'er køre vista. Jeg ønsker at alle skal have adgang til internettet, men at de skal adskilles så eksempelvis den ene halvdel ikke kan se den anden og omvendt. Er dette muligt på en forholdsvis nem måde???
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. januar 2009 - 21:36 #1
Anbring hvert netværk bag deres egen NAT-router
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
14. januar 2009 - 22:08 #2
eller firewall
Avatar billede justrace Novice
15. januar 2009 - 00:25 #3
... eller den lette: arbejdsgruppe. :)
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
15. januar 2009 - 17:26 #4
man skjuler intet ved at være i hver sin workgroup
Avatar billede apebk Nybegynder
15. januar 2009 - 18:37 #5
Har fundet ud af at mit problem imidlertid ikke er så stort. :-) Jobbet jeg skal udføre er allerede to fysisk adskilte netværk, der blot begge skal på trådløst net! Jeg undskylder ulejligheden, og takker for svarene. Hvem skal have poin??? Dette er mit første indlæg, hved ikke lige hvordan det fungere! :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. januar 2009 - 18:47 #6
Ingen point til mig, tak.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
15. januar 2009 - 22:13 #7
jeg ved ikke hvad man skal bruge point til