Avatar billede andersmd Nybegynder
14. januar 2009 - 16:23 Der er 2 kommentarer

Ændre variabel/vælg anden MySQL tabel - via link(onclick)?

Hej eksperter.

Jeg har to muligheder jeg kan se til dette her, men den ene kan jeg ikke få til at virke og den anden ved jeg ikke om man overhovedet kan. Har prøvet at søge på google, men det hjalp mig ikke:

1. - Ændre variabel
Er der nogen der ved hvodan man kan ændre en variabel ved at klikke på et link - linket skal ikke "virke"/linke tilbage til samme side?

2. Vælg MySQL tabel
Eller hvis man kan, hvordan kan man så vælge en anden MySQL tabel ved at klikke på et link - linket skal stadig ikke "virke"/linke tilbage til samme side?

Hvis man kan begge hvad ville så være smartest?

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede majbom Novice
14. januar 2009 - 16:53 #1
vælge en anden tabel hvor?

som regel vælger du tabel(ler) når du udfører din query jo...
Avatar billede dkfire Nybegynder
14. januar 2009 - 17:06 #2
Hvis du ikke kører et php script på serveren, så er der ingen variabel eller tabel at ændre.
Husk på php er serverside og html er clientside.
Hvad du ser i browseren er kun et udskrift fra et php script som er kørt.