Avatar billede sjh Nybegynder
14. januar 2009 - 14:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med skrift (Netværksprinter)

Jeg har et problem med at udskrive stor skrift over netværk (Netværksprinter),
jeg har en server hvor der er tilsluttet en printer (Brother HL-1230), og serveren
har ikke nogle problemer med at udskrive de dokumenter, som er med stor skrift, så
det er altså kun når den skal printe over netværk, der er problemer, Microsoft's
Printer-Testside er der heller ikke nogle problemer med.

Server er Windows XP SP3 og min bærbar bruger Windows Vista SP1, og det er min
bærbar (Vista) som ikke vil udskrive stor skrift, jeg har ikke LPT port i min
bærbar så jeg kan ikke prøve printeren på Vista.

Nogle som har en ide til en løsning. ?
Avatar billede sjh Nybegynder
14. januar 2009 - 14:21 #1
Skulle måske lige sige at der ikke er nogle problemer med at udskrive et billede, så det må være noget med skriften.
Avatar billede sjh Nybegynder
14. januar 2009 - 14:35 #2
hmm, det har sq ikke noget med størrelsen af gøre, det er skrifttypen som er problemet..

Printer firkanter:
Arial
Tahoma
Times New Roman

Ingen problemer:
Verdana
Blackadder ITC
Avatar billede sjh Nybegynder
14. januar 2009 - 15:07 #3
Ahh, har fået det til at virke ved at sætte bærbar (Vista) til "Udskriv direkte til printeren"