Avatar billede sofr Nybegynder
14. januar 2009 - 10:57 Der er 2 kommentarer

Meddelsen kunne ikke leveres til intern modtager

Endnu et underligt spørgsmål:

Jeg har lige omlagt Exchange serveren, da der var fejl i min "First storage group".
Indlæst alle brugernes PST filer igen uden problemer.

Så kommer der denne fejl når jeg forsøger at sende en mail internt til en anden medarbejder:

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

      Emne:    Stregkode labels
      Sendt:    14-01-2009 10:47

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

      'Benny Jensen' den 14-01-2009 10:47
            Meddelelsen kunne ikke leveres, for modtagerens e-mail-system er ukendt eller ugyldigt. Kontroller adressen, og prøv igen, eller kontakt systemadministratoren for at få bekræftet, at der er forbindelse til modtagerens e-mail-system.
            <mail.infocd.dk #5.1.2>

Noget siger mig at der må være gået noget galt et eller andet sted undervejs installation af Exchange server eller måske bare et Outllok problem???
Avatar billede kim Nybegynder
14. januar 2009 - 11:38 #1
prøv at slette din outlook.nk2 fil
Avatar billede sofr Nybegynder
14. januar 2009 - 11:57 #2
Jeg har fundet frem til løsningen som går på at OST filen på den lokale computer skal ændres.
Se link her:
http://technet.microsoft.com/da-dk/library/aa997781(en-us,EXCHG.65).aspx

Følg denne vejledning, så virker det hele bagefter igen