Avatar billede kurt_holbeck Nybegynder
13. januar 2009 - 15:22 Der er 6 kommentarer

Internet filer!

Når man nu er på nettet og surfer rundt.

er der en bestemt mappe alle billeder,filer, osv. de bliver lagt inde i ??? eller kan man være helt sikker på de er væk , når man tager internetindstillinger og siger slet alt ???

håber nogle kan hjælpe!!

Henrik
Avatar billede jokkejensen Novice
13. januar 2009 - 15:24 #1
Ja, kæresten kan ikke finde dem :). En kyndig kunne gendanne data'en, men ikke nødvendigvis få noget brugbart.

/J
Avatar billede falster Ekspert
13. januar 2009 - 15:45 #2
Brug CCleaner. God at have:

http://www.ccleaner.com/
Avatar billede corleonedk Nybegynder
13. januar 2009 - 16:00 #3
Hvis det er filer man selv henter ligger IE dem som standard under Brugernavn/hentede filer..
Avatar billede justrace Novice
13. januar 2009 - 19:07 #4
>Ja, kæresten kan ikke fi....

Billederne kan du evt. gemme på en USB-stick og gemme den godt.
Avatar billede kurt_holbeck Nybegynder
14. januar 2009 - 11:09 #5
hehehehe :P Det er faktisk den omvente siutation , men det skal jeg jo skrive :D
Avatar billede justrace Novice
14. januar 2009 - 15:37 #6
.... og det hjælper du hende med?