Avatar billede f-l-j Nybegynder
12. januar 2009 - 20:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Usb pen problem

Hej

Jeg har købt en Avixe 8Gb usb 2.0 pen, og problemet er at den er rimelig langsom, jeg har en anden 4Gb pen, hvor jeg kan overføre 1gb på ca 4 min, på den nye her tager det ca 10min.
Jeg har instaleret driveren og formateret den, men intet hjælper.
Det sjove er at vælger egenskaber for pennen, så viser den at det er ntfs, men hvis jeg går i diskhåntering så viser den fat32, og jeg kan ikke ændre det.
Er det bare en skod pen, eller kan det løses?
Avatar billede off-line Nybegynder
13. januar 2009 - 00:13 #1
Installeret driveren, hvad mener du med det? Hvis du har mindst SP1, skal du ikke
bruge nogen driver. Og hvis du har formateret den med XP, så er det helt sikkert
fat32, for xp kan ikke lave NTFS på USB . Prøv at slette den driver du har lagt ind, og
formater den igen.
Avatar billede f-l-j Nybegynder
13. januar 2009 - 19:31 #2
Det blev lidt bedre, jeg fjernede driveren, og formaterede den i diskhåndtering, men den viste stadig ntfs under egenskaber for pennen, så der ændrede jeg den til fat32 og formaterede den igen, den er stadig noget langsommere end dan anden pen jeg har, men det er til at lev med.
Tak for det, ligger du lige et svar?
Avatar billede off-line Nybegynder
13. januar 2009 - 20:05 #3
Gerne:)