Avatar billede klaske_ko Nybegynder
12. januar 2009 - 19:45 Der er 8 kommentarer

upload film og så jpg

Jeg vil gerne have det sådan, at når jeg uploader en film, så tager scriptet automatisk et thumb af hvad der sker i filmen. F.eks : http://whatboyswant.com/picture/movie/40...

Det kommer fra siden : http://whatboyswant.com/picture/movie/40219/index
Faktisk lidt samme princip - Dog ikke samme indhold ;)

- Men kan I hjælpe ?
Avatar billede cronaldo Nybegynder
12. januar 2009 - 19:59 #1
for at lave lidt forandring så i stedet for éet thumb hvad så med at tage fx 4 billeder fra filmen og sætte dem sammen til et kvadrat? :) Egentligt bare en ide til opsætning, da det andet minder meget om YouTube? :)
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
12. januar 2009 - 20:04 #2
Tjo, altså.. Det er fint nok også ;) Det er fordi, jeg skal uploade 20 film for noget kampsport, og for at ha' god styr på den, ville det være fedt at få lavet sådan, at når jeg uploadede fx opvisning.avi, så tog den 4 billeder af filmen, lagde i thumb_opvisning.jpg - og så ville det være lidt lig. : www.mesmerize.dk/viewgallery.php - bare med film - Det er lidt det jeg faktisk sigter efter :) - Men jeg kan bare ikke finde noget om hvordan jeg gør det der med at tage billeder af en film jeg uploader :(
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
12. januar 2009 - 20:12 #3
Uh..! Løsningen skal være uden FFMPEG og Imagemagic fandt jeg lige ud af.. Det understøtter min udbyder ikke :( Men i stedet for imagemagic kan der jo bruges gdlib? :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. januar 2009 - 21:07 #4
Du kommer ikke uden om de 2 du nævner.
FFMPEG er nok en af kongerne inden for netop det emne du søger.
Men om du kan finde noget som du kan bruge manuelt på din maskine inden du uploader, vides selvfølgelig ikke.
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
13. januar 2009 - 00:31 #5
Findes der slet ikke nogle alternativer? :( Kender nogle af jer et webhotel der udbyder det jeg mangler? (Jeg har one.com) :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. januar 2009 - 08:05 #6
Jeg tror ikke du finder det du søger, uden at du bliver nødt til at købe/leje egen server.
Avatar billede htx98i17 Professor
18. januar 2009 - 09:16 #7
http://www.cirtexhosting.com tilbyder FFMpeg og GDlib
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. januar 2009 - 10:38 #8
Faktisk er der flere, man skal jo bare søge efter de rigtige ord. :o)

http://www.apthost.com/ffmpeg-hosting.php

Og søg ellers selv på google.com med ffmpeg og hosting