Avatar billede kdyrbyk Nybegynder
12. januar 2009 - 15:32 Der er 6 kommentarer

dreamweaver-filer kan ikke ses udenfor programmet

Hej
Når jeg laver mine hjemmesider kan filerne ikke ses når jeg åbner mappen udenfor dreamweaver, hverken .css, .html, eller .dwt hvordan kan det være, og hvad kan jeg gøre ved det?

jeg kan se filerne og deres placering inde i dreamweaver, jeg kan redigere dem, uploade dem, og de forbliver helt som de skal når jeg lukker programmet ned, kan bare ikke se dem i den gemte position på c://drevet

HJÆLP

jeg skal give filerne videre på disk, derfor er det vigtigt at kunne se dem, så jeg kan kopiere dem over.
Avatar billede bentjuul Nybegynder
12. januar 2009 - 18:29 #1
Måske de ligger som skjulte mapper/filer - hvis det er XP som er styresystem skal du i kontrolpanel > Mappeindstillinger > fanebladet Vis og her markere "Vis skjulte filer og mapper" bare en ide.
Avatar billede kdyrbyk Nybegynder
12. januar 2009 - 19:34 #2
godt bud, desværre ikke det rigtige :(

tror det er et sted i indstillingerne til programmet der er sket en fejl, da jeg "manage site" måske... :S
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2009 - 23:11 #3
måske et dumt spørgsmål, men har du forsøgt at lede efter filen via stifinder? Søg på dato for redigering, og husk at søge efter skjulte filer.
Du kan jo også gå ind i Site - manage sites og vælge redigere for at se, hvad du har valgt
Avatar billede kdyrbyk Nybegynder
15. januar 2009 - 16:11 #4
Ikke dumt, men har allerede prøvet begge dele :S

er så småt begyndt at overveje om der er sket en fejl ved instalationen, men tør ikke geninstallere i frygt for at mit arbejde forsvinder...
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2009 - 16:39 #5
kan du ikke kopiere dem fra sitet og gemme dem et andet sted på pc'en og se om du kan se dem der?
Avatar billede kdyrbyk Nybegynder
22. januar 2009 - 10:25 #6
jo det kan jeg da prøve, indtil nu uploader jeg alle sider og downloader dem enkeltvis til PC'en indefra one.com's file-manager... det fungere, men er lidt omstændigt...