Avatar billede feodor Nybegynder
11. januar 2009 - 23:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Password protected download af fil(er)

Jeg har brug for at lave en løsning på et simpelt html firma website, hvor nogle kunder skal kunne downloade en databasefil der bliver opdateret hver måned.
Jeg kunne forestille mig der findes en eller anden webservice der kan bruges til dette?

Det skal være med login/pass der giver adgang til filen.

Findes der et system hvor jeg kan give en ansat i firmaet adgang til at uploade filen og samtidig oprette kunder og give dem et login, der giver adgang til filen?
Det må gerne kunne integreres så godt som muligt med det nuværende site.
Avatar billede arne_v Ekspert
11. januar 2009 - 23:52 #1
Og det nuværende site er lavet i ASP/PHP/ASP.NET/JSP/Perl CGI ? kører på IIS/Apache ?
ligger på web hotel/egen server ?
Avatar billede feodor Nybegynder
11. januar 2009 - 23:57 #2
Det ligger på et asp webhotel. Sitet er som sagt ret simpelt opbygget i html...
Avatar billede arne_v Ekspert
12. januar 2009 - 00:02 #3
En login side som sætter noget i session alt after hvilken type bruger man er og
så en upload og en download side som tester på dette noget. Det burde være overkommeligt
at lave.
Avatar billede feodor Nybegynder
25. marts 2009 - 09:39 #4
Jeg endte med at bruge ASP Login og ASP Download i kombination.