Avatar billede free_help Nybegynder
11. januar 2009 - 18:56 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Driver til GeForce 9500 GS

Hej Eksperter.

Hvor kan jeg få den nyeste driver til "GeForce 9500 GS"?
Avatar billede haverslev Novice
11. januar 2009 - 20:45 #1
Vælg: Gforce
Vælg: Gforce 9M Serie for notesbook
Vælg: Styresystem
Vælg: Sprog
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
Avatar billede free_help Nybegynder
17. januar 2009 - 11:46 #2
notebook er det ikke bærbar?

For jeg synes ikke der er nogen driver direkte til den her.
Jeg har prøvet gennem det link du sender.

:S
Avatar billede haverslev Novice
17. januar 2009 - 12:09 #3
Er det ikke en bærebar? - det gik jeg nemlig udfra :)

en ellers, så er
Vælg: Gforce
Vælg: Gforce 9 Serie
Vælg: Gforce 9500GT  (når du kommer ind, så kan du se under Product supported
Vælg: Styresystem
Vælg: Sprog
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

(når du kommer ind, så kan du se under Product supported, at GeForce 9500 GS
også er den del af denne driver)
Avatar billede free_help Nybegynder
19. januar 2009 - 10:03 #4
Perfekt. Det er nemlig også det jeg har gjort. Og det har også hjulpet meget faktisk.

Jeg har bare ét problem endnu. Call Of Duty 4 kører mærkeligt. Det er som om den hakker i det. Og COD4 er jo ikke det spil der kræver allermest. Jeg kan sagtens køre COD World at war og Far Cry 2 uden problemer. Har du en ide til hvad problemet kan være?

Du har selvfølgelig allerede besvaret mit spørgsmål herinde på eksperten jeg venter bare lige med at "Acceptere" indtil vi er færdige med vores dialog.
Avatar billede haverslev Novice
19. januar 2009 - 10:32 #5
Kør dette på din maskine, find spillet i dropdown menu og klik på knappen "can i run it" - giv den lov til at installere et lille activx objekt.
Hvis du får FAIL i nogen af punkterne, så skal de enten opdateres (drivere) eller udskiftes til noget bedere (grafikkort osv)
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Avatar billede free_help Nybegynder
19. januar 2009 - 14:51 #6
Ja den test har jeg kørt den test.

Jeg får PASS i det hele til minimum.
Og også PASS i alt til "anbefalet" undtagen CPU speed hvor de anbefaler 2,4 og jeg har 2,2
Avatar billede free_help Nybegynder
19. januar 2009 - 14:52 #7
Kan det være noget med skærmen eller andre drivere ? For min internethastighed er også perfekt.
Avatar billede haverslev Novice
19. januar 2009 - 15:11 #8
Din maskiner er fuldt opdateret med Windows / directx osv ?

Ellers prøv at lave en oprydning osv:
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde.
det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Avatar billede free_help Nybegynder
21. januar 2009 - 09:15 #9
Det er rigtig flot hjælp du kommer med!!

Jeg har fuldt opdateret mit windows. Og jeg har fuldt opdateret mit direct x. Men et sted stod der som om jeg har installeret Direct X 10. Er det ikke kun til specielle grafikkort? Og kan det evt. spille ind i problemet?

Jeg vil ikke mene jeg burde rense min computer. Den er helt ny og jeg har kun installeret de få spil jeg spiller samt adaware, avast og zonealarm.
Avatar billede haverslev Novice
21. januar 2009 - 12:33 #10
Directx10 er i Vista, diretcx9 er XP (kan dog køre en beta version ad 10)

Ang. rense pc, så skal der desværre ikke meget ti og vil derfor anbefale at du kører de par programmer.
Avatar billede free_help Nybegynder
21. januar 2009 - 23:08 #11
Nu har jeg renset med de programmer du har givet mig og det hjalp en smule.
Men udover det er jeg kommet i tanke om at jeg kunne sætte opdateringen af skærmen op til 75hz i stedet for 60hz. Jeg har ikke tænkt denne tanke før da det er første gang jeg har skiftet min skærm i laang tid.

Og det har hjulpet betydeligt. Men nu har jeg efterhånden stirret mig blind omkring om jeg er tilfreds med kvaliteten nu. Jeg kan ikke finde ud af om det evt stadig hakker lidt eller om jeg bilder mig det ind.

i hvert fald 1000 tak for din hjælp.