Avatar billede bas Forsker
11. januar 2009 - 13:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger PHP udviklere i Århus

Hej

Findes der mon et sted på nettet, hvor jeg kan søge (frivillige) PHP udviklere
fra et bestemt geografisk område i Danmark?
Nærmere bestemt søger jeg i Århus-området.

Jeg har prøvet at skrive til nogle uddannelsessteder, men der kom ingen respons.
Så nu prøver jeg lige her.

Sagen er den, at jeg har et fritidsprojekt - en hjemmeside - som jeg gerne vil
have hjælp til at udvikle?
Det drejer sig om en hjemmeside, der skal re-designes og tilføres nogle
nye funktioner.

Jeg vil umiddelbart tro, at der bliver omkring 12 - 15 sider, men jeg ved det ikke
endnu. Jeg har derfor også svært ved at vurdere, hvor lang tid det vil komme til at
tage at udvikle.

Hjemmesiden kører på frivillig basis, og jeg har derfor desværre ikke mulighed
for at betale en ret høj løn. Jeg ved ikke, hvor mange penge der ville skulle til.
Men det kan vi snakke om, hvis nogen skulle vise interesse.

Men hvis du kender et sted, hvor jeg kan søge, eller selv kunne være interesseret,
må du meget gerne poste en kommentar her eller via mploug@pc.dk.

Mvh. Martin
Avatar billede mstorgaard Praktikant
11. januar 2009 - 14:10 #1
www.flexer.dk er en mulighed.

Ellers er der jo også en lang række programmører på denne side, så det kan også være, du får nogle relevante svar her.
Du skal nok bare beskrive lidt yderligere, hvad det er, der skal laves, da det kan have stor betydning for antallet af timer det vil tage. Og om du har et færdiglavet design, eller om det også skal laves.
Avatar billede bas Forsker
11. januar 2009 - 14:29 #2
Mange tak for linket og kommentaren.

Skal man ikke være en virksomhed for at kunne
oprette sig på flexer.dk?
Jeg er jo bare privatperson.
Det må jeg kunne læse mig til ;-)
Avatar billede bas Forsker
11. januar 2009 - 14:45 #3
Der skal yderligere laves en mulighed for at oprette sig som person, der søger et band og et band, der søger musikere, og så skal man kunne søge i disse.
Derudover skal der være et forum, men der regner jeg med at bruge PHPBB, http://www.simplemachines.org eller lign.

Ønsket er også at indbygge nogle cronjobs, som hhv. sender en nyhedsmail ud, sender en reminder om profilopdatering og et job, der sletter alle annoncer / profiler, som ikke er blevet opdateret inden for de seneste 3 måneder.

Jeg kunne også godt tænke mig at have nogle nyheder f.eks. fra www.gaffa.dk, som måske kan hentes ind via RSS og måske også nogle jeg selv skriver.

Måske skal der også være noget med, at bands skal kunne oprette en profil, hvor de kan gøre opmærsom på sig selv, men det ved jeg ikke helt endnu.
Avatar billede bas Forsker
11. januar 2009 - 14:46 #4
Jeg regner med selv at lave selve HTML-opbygningen.
Avatar billede bas Forsker
11. januar 2009 - 14:47 #5
Men ja, jeg må nok heller komme videre med den kravspecifikation, så det bliver lidt mere konkret det hele ;-)
Avatar billede mindtwister Nybegynder
17. januar 2009 - 23:26 #6
Erhververvsakademiet i Århus har multimedie designere der skal i praktik som en del af deres 4. semester, jeg er selv lige blevet færdig hos dem, du kunne prøve at kontakte dem, det vil resultere i enten et opslag eller en intern mail. Det du søger efter der er studerende med speciale i interaktion.

Mvh.
Kristoffer Sall Hansen
http://www.refunk.dk
Avatar billede bas Forsker
13. april 2009 - 10:39 #7
mstorgaard, poster du et svar, så lukker jeg.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
13. april 2009 - 16:24 #8
Svar