Avatar billede shadowman87 Nybegynder
11. januar 2009 - 01:14 Der er 1 kommentar

exchange 2003

hej alle.

Jeg har nu installeret Windows 2003 SBS og derved også exchange 2003, jeg har langt om længe fået den til at kunne modtage post, nu er mit problem så bare at jeg stadig ikke kan sende, jeg får en fejl til som ser sådan ud:

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

Modtager fjernet!

  There was a SMTP communication problem with the recipient's email server. Please contact your system administrator.
  <teglmand-consulting.dk #5.5.0 smtp;553 <Thomas@teglmand-consulting.dk> is not allowed to use this service>

Min internet udbyder er TDC, hvis det giver nogen forskel?

Min opsætning er rimlig default i forhold til den guide som kommer frem ved installation af exchangen, da jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal ændre på, da det er nogle år siden sidst jeg legede med exchange 2003 hvor jeg fik det til at virke, men nedlagde det pga. flytning og relay problemer, og fordi min IP blev blacklisted ret mange steder.

Så hvis der er nogle som har en god guide til at beskytte sig mod relay problemer, så ville det være fantastisk :)

Men er der nogle som kan hjælpe med det ovenstående problem med at jeg ikke kan sende mail's fra min exchange ??
Avatar billede shadowman87 Nybegynder
11. januar 2009 - 14:34 #1
Har fået det til at virke nu :) langt om længe