Avatar billede geggeri Nybegynder
10. januar 2009 - 20:28 Der er 3 kommentarer

Bærbar til min mor!

Jeg skal have fundet en bærbar til min mor, så jeg kunne godt bruge lidt hjælp.

Den skal bruges til internet og tekstbehandling, så det er ikke så vildt.

Den skal helst have en skærm på cirka 15".

Prismæssigt mellem 3.000 kr og 5.000 kr.

Så en godt solid bærbar til lidt hverdagsforbrug.
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2009 - 21:42 #2
Så¨ville jeg overtale mor til at anskaffe sig en Vostro 1000 en pålidelig computer til en fornuftig pris http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx?c=dk&cs=dkbsdt1&id=vostronb_1000&l=da&s=bsd