Avatar billede playmaster Nybegynder
10. januar 2009 - 17:16 Der er 2 løsninger

Ny bærbar, hvilken CPU??

Jeg skal til at købe ny bærbar til min mor..
Men ved ikke helt hvilen CPU hun skal have..
Jeg har altid været i AMD i mine (efterhånden gamle) stationære, men Intels i bærbare.

Min mors pc er en hun har købt i Bilka for 10 siden ca..
Så hun skal have en hun kan have længe, og derfor heller ikke en til 3-4000kr, men derimod heller ikk en til 10000kr.

Jeg snakker godt for Intel Core 2. Men har slet ikke prøve en 2 kernet AMD, er det meget det samme??
Avatar billede john.doe Nybegynder
12. januar 2009 - 11:14 #1
Nej amd kan ikke sammenlignes med intel, core2duo yder væsentligt bedre
Avatar billede playmaster Nybegynder
13. januar 2009 - 23:43 #2
Ja hun fik en Acer bærbar.. selvom jeg ikke er vild med mærket fik hun en ret oki pc.
2,0 ghz Intel core 2 duo (800mhz fsb)
4 gb ram.
640 gb sata-hd
512 mb nVidia grafik.
16" 16:9 skræm.
Bluetooth.
Kortlæser.
webcam.
Fingerprintreader.
WiFi / LAN 10/100/1000.
Masser af USB både højre og venstre side.
Nummer-tastatur.
Blu-ray afspiller / DVD brænder.

+ verdens værste service i Elgiganten :) Han fattede intet af hvad han prøvede at sælge...