Avatar billede sanne Nybegynder
09. januar 2009 - 22:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

paging med mange resultatsider

Hejsa

Jeg har lavet noget paging efter denne model: http://activedeveloper.dk/aspdigital/kapitel2/paging.asp

Problemet er at jeg får næsten 100 reultatsider, og det er jo ikke hensigtsmæssigt at have alle de sider stående som links. Det fylder for meget og er uoverskueligt, så jeg tænkte om der var en der lå inde med en ide til hvordan man får det lavet så reultatlisten f.eks. så sådan ud:

Side: 1  2  3  >>

Og den så rykkede sig sådan at når man så klikkede på side 2, så så den sådan ud:

Side: << 1  2  3  >>

Altså så der altid kun er tre sider synlige.

Nogen der kan hjælpe med det?
Avatar billede sanne Nybegynder
09. januar 2009 - 23:04 #1
He - faktisk på samme måde som der benytytes her på exp.
Avatar billede sanne Nybegynder
09. januar 2009 - 23:43 #2
Har selv løst problemet