Avatar billede pedeskede Nybegynder
09. januar 2009 - 11:14 Der er 2 kommentarer

Pdf redigeringsprogram

Hej folkens

findes der er freeware program som gør at man fx kan sætte egne noter ind i PDF filer og fx farve noget tekst.
i så fald hvad hedder det og hvor kan det hentes :)

tak for hjælpen
Avatar billede falster Ekspert
09. januar 2009 - 11:56 #1
Jeg er næsten 100 på, at du skal op i mindst shareware, hvis du vil ha' det på pc'en.

I en snæver vending, kan en tjeneste som denne måske bruges:

http://www.nitropdf.com/free/hammer/index.htm
Avatar billede falster Ekspert
09. januar 2009 - 12:04 #2
Rettelse: Hvis dette citat er korrekt:

"Combine PDF. Create single polished PDF files by merging multiple files
together.
Edit PDF pages. Quickly rearrange, reorder and delete the pages from
existing PDF files.
Secure PDF. Protect the contents of PDF files with password-based
security.
Update PDF metadata. Make PDF files more useful and usable by setting
the document information (metadata) fields, including author, title, subject
and keywords."

Kan "Hammer" nok alligevel ikke det, som du søger.

Så er der nok kun shareware tilbage. Måske er en trial nok.