Avatar billede fskov Nybegynder
08. januar 2009 - 21:05 Der er 7 kommentarer

Windows adgangskode

Min kæreste formåede på meget mærkelig vis at ændre i internetopsætningen/forbindelsen på vores bærbar, blev spurgt om at restarte computeren hvorefter hun skulle trykke adgangskoden til windowskoden, for at logge på computeren igen. Har prøvet den kode som jeg "installerede" da jeg fik computeren, men den virker ikke. Hvad gør jeg? Vi kan slet ikke komme ind i computeren.
Som jeg har skrevet dette, kan jeg godt se at det lyder som en stjålet computer, men det er blot en fejl 42 går jeg ud fra.

Men som sagt, er det så noget vi kan gøre?
Avatar billede off-line Nybegynder
08. januar 2009 - 21:30 #1
Ja der er vist noget I kan gøre. Men i har vel pøvet, ikke at skrive noget, men
bare trykket "Enter" ?
http://ophcrack.sourceforge.net/
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2009 - 22:28 #2
Avatar billede fskov Nybegynder
08. januar 2009 - 22:41 #3
Problemet løst! Tak for hjælpen!
Avatar billede off-line Nybegynder
08. januar 2009 - 22:46 #4
Hvordan blev det løst???
Avatar billede off-line Nybegynder
15. januar 2009 - 20:01 #5
Respons fra spørger?
Avatar billede fskov Nybegynder
15. januar 2009 - 21:48 #6
Lad os bare sige "enter" hjalp en hel del. Kom selv i tanke om det kort efter jeg havde skrevet og spurgt.
Avatar billede off-line Nybegynder
15. januar 2009 - 21:53 #7
Jamen så husk at lukke spørgsmålet.