Avatar billede unkill Nybegynder
08. januar 2009 - 14:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netkort kan ikke finde printserver

Hej.

Har et problem med mit RTL8169 netkort. Det kan simpelthen ikke finde min printserver som er sat til mit LAN. Prøver jeg at skifte netstikket over i mit onboard netkort kan den sagtens finde printserveren. Det onboard netkort kan dog kun trække 100mbit mens det andet netkort er 1gbit, så jeg ønsker selvfølgelig også at kunne finde printserveren på RTL8169 netkortet.

Jeg anvender en Edimax PS 1206U printserver.

Mvh Peter.
Avatar billede rexman Nybegynder
08. januar 2009 - 15:17 #1
Har du prøvet at opdater driver til dit netkort
Avatar billede unkill Nybegynder
08. januar 2009 - 17:56 #2
besynderligt, en nedgradering af driverne lod til at være hvad der manglede. tak for hjælpen :p
Avatar billede rexman Nybegynder
08. januar 2009 - 18:18 #3
Det var så lidt