Avatar billede karinram Nybegynder
08. januar 2009 - 12:03 Der er 3 kommentarer

manuelt sidetal i et dokument med automatisk sidetal på

Kan man ikke indsætte et manuelt sidetal i et dokument med sidetal på?

Jeg har tilføjet en side i vores håndbog, og så skal der jo nye sider på, men så bliver vi nød til at have nye sider ellers passe indholdsfortegnelsen ikke….

Jeg kan ændre så 2 sider har samme nr. men ikke så man har en 37 + 37.a for så hedder alle sidde a til sidst
08. januar 2009 - 12:18 #1
Hvis du begynder at ændre noget manuelt, smadrer du muligheden for at bruge automatikken.

Kan du ikke lade den nye side være side 38, og så automatisk opdatere indholdsfortegnelsen?

Det du spørger om, kan sagtens laves, men det bliver en meget lidt fleksibel løsning.
Avatar billede karinram Nybegynder
08. januar 2009 - 13:36 #2
hvis jeg gør som du skriver, hvor jeg "kun" opdatere indholdsfortegnelsen, får jeg det problem at jeg skal printe alle sider fra den indsatte side (38) og til side 70 (hvis det er antalet i mit dokument) disse sider skal jeg så printe ud til hver enkelt medarbejder, hvilket er spild af papir, men ellers paser indholdsfortegnelse og sidetal ikke sammen, så det er ikke en god løsning desværre.....
Avatar billede jkrons Professor
08. januar 2009 - 23:31 #3
Hvis du skal lave et system, hvor du skal kunne printe enkeltsider ud, og indholdsfortegnelsen staidg skal passe, vil jeg foreslå en rent manuel sidenummerering.