Avatar billede sputnikken Nybegynder
01. juli 2001 - 16:39 Der er 3 kommentarer

Ikon til Projector fil... m.m.

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man opretter et ikon til sin projector fil?!
Avatar billede lingoman Nybegynder
17. juli 2001 - 18:21 #1
Mac eller PC ?
Avatar billede sputnikken Nybegynder
17. juli 2001 - 23:07 #2
Til PC.... og Flash 5!
Avatar billede lingoman Nybegynder
18. juli 2001 - 00:31 #3
Du skal bruge en resource editor:

Fks. Axialis Icons Editor, Icon Master eller IconEdit er alle shareware programmer du kan bruge til at lave dit eget projektor ikon.

Der er også en on-line tutorial hvor dette bliver vist trin-for-trin på

http://www.flashkit.com/tutorials/Projector/Manipula-MadWolfZ-8/index.shtm

mvh Geol