Avatar billede Motonico79 Nybegynder
05. januar 2009 - 12:20 Der er 4 kommentarer

TV Kort - Pinnacle PCTV Hybrid Pro Stick 340e (DVTB-T

Hej Eksperter.

Jeg forærede min kæreste et Pinnacle PCTV Hybrid Pro Stick 340e (DVTB-T) i julegave. I følge producenten skulle det være fuldt ud kompatibelt med Media Center, både i XP og Vista. Efter jeg har installeret kortet korrekt, vil Media Center godt kendes ved kortet. (Det Vista Home Premium 32-bit der er tale om) Men når man forsøger at scanne efter kanalerne, finder man ingen. Prøver man af scanne kanalerne med Piancles medføglede software, er der ingen problemer. Hvad kan det skyldes og hvad kan løsningen være? Jeg skal lige nævne at TV-signalet kommer fra Yousee kabel TV.
Avatar billede Motonico79 Nybegynder
05. januar 2009 - 14:13 #2
Det har jeg selvfølgelig ikke - Det kunne være man skulle prøve det. Jeg har blot fulgt den korte installationsvejledning. Jeg forsøger lige.
Avatar billede Motonico79 Nybegynder
06. januar 2009 - 08:38 #3
Det var lige det der skulle til. Point til dig.
Avatar billede mystar Nybegynder
24. december 2009 - 09:29 #4
ville den kunne køre de digitale kanaler som stofa kabeltv udsender?