Avatar billede lutzow Nybegynder
05. januar 2009 - 11:09 Der er 5 kommentarer

Køb af Bærbar.

Hej, jeg vil gerne købe en bærbar.
Den skulle gerne kunne bruges til at spille spil på.
Vil maks give omkring 3500,-
Det gør heller ikke noget hvis den er brugt.

Hvilke forslag har i?

Mvh. Thomas.
Avatar billede ladyhawke Novice
05. januar 2009 - 11:20 #1
Hvilke spil skal du spille? Du får ikke megen performance i en bærbar til den pris, så jeg håber ikke det er de sidste nye grafiktunge spil du taler om?
Avatar billede lutzow Nybegynder
05. januar 2009 - 11:26 #2
Jamen tænkte bare på om man kunne få en til den pris som mindst kunne trække spil som "wow"?
Jeg ved godt at man ikke kan få en særlig god com til pengene, men er fandme træt af at have stationær.
Tænkte bare på en computer som var rigtig god til pengene^^
Avatar billede ladyhawke Novice
05. januar 2009 - 15:06 #4
du nævner i øvrigt kun WoW, er det det eneste du spiller?

Jeg ved heller ikke hvorfor du er specielt træt af at have en stationær (strømforbrug, hyppig transport, andet...), men man kan få nogle transportvenlig kabinetter, hvis det ikke par tout skal være en bærbar med skærm, du vil have...

Jeg ville selv overveje en netbook, f.eks. Lenovos IdeaPad S10e, men kun som sekundær laptop. Jeg er så heller ikke en typisk computerbruger, men jeg ville ikke kunne leve med en bærbar i den nævnte prisklasse, som eneste computer.
Avatar billede lutzow Nybegynder
05. januar 2009 - 18:10 #5
Nej, jeg spiller også spil som:
Age of mytholigy(?).
Star craft broad war.
Cs 1.6 / cs source? :)
Warcraft spillene.
Spil som dem, vil jeg gerne have en bærbar som kunne trække :)