Avatar billede domaz Nybegynder
01. juli 2001 - 14:01 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Fortæl hvad i synes!!

http://www.friserverplads.dk/domaz

Kan i ikke tjekke siden, og fortælle hvad i synes om DESIGNET??
Der er ikke noget indhold, men det er designet jeg vil have lidt afvide om?
Avatar billede tage Nybegynder
01. juli 2001 - 14:06 #1
det se jo godt nok ud med der er jo ikke noget på siden ??? så hvad mener du ??
Avatar billede francke Nybegynder
01. juli 2001 - 14:08 #2
Den er jo bare sort!!!! ??
Avatar billede domaz Nybegynder
01. juli 2001 - 14:08 #3
Jeg ville bare vide hvad folk synes om selve designet....
Men der er ikke så meget design i det, men bare hvad du synes om det!
Avatar billede domaz Nybegynder
01. juli 2001 - 14:09 #4
Francke...du skal lige klikke på \"Tryk her for at komme til siden\" Gør det, og svar igen\'!
Avatar billede francke Nybegynder
01. juli 2001 - 14:11 #5
Det er lige meget hvor jeg klikker så er den sort!! ;)
Avatar billede domaz Nybegynder
01. juli 2001 - 14:12 #6
Hvad skal der gøres ved siden, hvis den skulle blive endnu federe???
Jeg kunne godt tænke mig at lave nogle tabbeler, så menu er i en tabel, og det samme med textarealet nedeunder...og sådan, men det skal jeg lege lidt med....
Avatar billede domaz Nybegynder
01. juli 2001 - 14:12 #7
Francke...det må være din comp, for den virker på min og tage....
Avatar billede francke Nybegynder
01. juli 2001 - 14:17 #8
OK! Det var min popup-stop der var sat til! ;) Der er jo ikke rigtig noget at bedømme!! Skal der ikke være nogle rammer og såå\'en??
Avatar billede tage Nybegynder
01. juli 2001 - 14:17 #9
det er en cool iden det hvor der kommer et enkelt vindue om for sige selv det kan jeg godt lide

men kan man ikke køre noget sp den lukker det gamle windue det skal man jo ikke bruge til noget mere det ville jeg prøve hvis det var mig det havde den hjemme side men de lukker jo heller ikke vinduet på www.carlberg.dk hvor de køre noget flash så det kan man jo nok ikke men prøv at find ud af det

ellers at der en flot det der er på den :-)
Avatar billede francke Nybegynder
01. juli 2001 - 14:20 #10
Nu faldt ti-øren!! Det kræver jo lidt ny-tænkning!! ;)
Avatar billede francke Nybegynder
01. juli 2001 - 14:25 #11
Hvad med at sætte noget ala dette i det ene hjørne for lidt farve?? http://www.iconbazaar.com/orbs/animated/
Avatar billede domaz Nybegynder
01. juli 2001 - 14:25 #12
Francke...hvordan kan man sætte den til at ikke at åbne Popup??

Det er lidt uden for spørgsmålet, men =)
Avatar billede domaz Nybegynder
01. juli 2001 - 14:27 #13
Sætte sådan en grim tingest ind??
Nej...vil hellere selv lave noget til den..
Avatar billede francke Nybegynder
01. juli 2001 - 14:29 #14
Det er et program jeg har sat på,hvis det er det du mener!! Kan sende et hvis du mangler!! ;)
Avatar billede francke Nybegynder
01. juli 2001 - 14:30 #15
Det var kun som eksempel!!
Avatar billede domaz Nybegynder
01. juli 2001 - 14:31 #16
Jeg kunne godt bruge det, kan du ikke sende til Domaz@new-warez.com
Avatar billede francke Nybegynder
01. juli 2001 - 14:36 #17
Skal lige finde det først!! Når du vil tillade pop-up og når klikker på link på denne side skal du holde Ctrl tasten nede!!