Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
04. januar 2009 - 22:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Glemt kode til trådløst netværk.

Jeg har haft 2 PCèr i mit trådløse netværk.
Nu har jeg 3, eller ville gerne have.
Jeg har glemt koden til netværket. :-(
Er der nogen mulighed for at finde den på computerne eller
skulle jeg nulstille routeren(Linksys) og oprette en ny kode?
Hvad gør man?
Avatar billede renehinsch Praktikant
04. januar 2009 - 23:21 #1
Dette værktø kan hente nøglen på din Windows PC

WirelessKeyView recovers all wireless network keys (WEP/WPA) stored in your computer by the Wireless Zero Configuration service of Windows XP. It allows you to easily save all keys to text/html/xml file, or copy a single key to the clipboard.
http://www.download.com/WirelessKeyView/3000-2092_4-10614187.html?tag=mncol;lst&cdlPid=10989386
Avatar billede welcor Nybegynder
05. januar 2009 - 00:00 #2
En anden, enklere, løsning er at forbinde din PC med kabel til routeren, og så skrive en ny kode i det rigtige felt.
Avatar billede soren_jeep Nybegynder
05. januar 2009 - 03:24 #3
Ellers er der en Reset knap bag på Routeren. så skal du godt nok bare starte forfra... :-S