Avatar billede tage Nybegynder
01. juli 2001 - 13:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

winamp sætter dobbel sange ind

jeg har winamp  og windows me og en masse mp3. Selvfølige lovlige, men når jeg går ind for at lave en ny liste og sætter dem alle ind sætter den hver sang ind to gange jeg har prøve at slette progammet og install det igen, men det virker desværrre heller ikke
hber det er en der kan hjælp mig :-)
Avatar billede snowball Novice
01. juli 2001 - 13:55 #1
Har du nogen windows genveje liggende i den folder dine mp3\'er ligger i !? Winamp følger nemlig de genveje der måtte ligge og hvis der så ligger en genvej det andet sted som peger hen til det første sted, så kan den godt gå lidt i selvsving og tilføje den sammen sang flere gange ;)

Snowball
Avatar billede tage Nybegynder
01. juli 2001 - 13:57 #2
nej snowball

nej det har jeg ikke det ligger kun mp3
Avatar billede tage Nybegynder
01. juli 2001 - 14:00 #3
snowball

det må du undskylde det så en genvel til den samme folder som den var i det virker helt perfekt nu og tak for den super hurtige hjælp

Avatar billede snowball Novice
01. juli 2001 - 14:01 #4
OK. Svarer lige så spørgsmålet kan blive lukket ;)

Snowball
Avatar billede tage Nybegynder
01. juli 2001 - 14:02 #5
det er lukket nu vi ses