Avatar billede gps-fj Nybegynder
04. januar 2009 - 17:57 Der er 7 kommentarer

Golfklub søger hjælp!

Hej - Hvem har mod på at hjælpe en golfklub med
A.: Finde et prisbilligt og stabilt webhotel.
B.: Lokalisere og implementere to easy to use CMS til 2 sites
C.: Implementere to stylesheets "templates" som skal danne rammer for de nye sites?
Avatar billede sunear Nybegynder
04. januar 2009 - 18:21 #1
Du mener altså, at CMS'en skal modificeres, således at dine egne stylesheets kommer med?
Angående punkt A, så kan 000webhost.com varmt anbefales. Det er gratis hvis du kan klare dig med begrænset trafik per måned, uden reklamer o.l. (har selv brugt det).

Hjælper gerne, mod at få nogle flere detaljer om hvad det er der skal gøres.

MVH. Sune Rasmussen.
Avatar billede gps-fj Nybegynder
04. januar 2009 - 18:57 #2
Hej Sune.
Det jeg mener er at vi har brug for selv at kunne editere sider og indlægge billeder nyheder etc., løbende. Så vi har brug for at finde et CMS til der formål, hvortil vi skal bruge 2 stk, da vi skal køre 2 sites. Vi tager utroligt gerne imod hjælp og vil da også i det omfang vi kan fortage modydelser eller anden hjælp. Vi har ingen præferencer hvad angår PHP eller aspx. Angående webhotel har vi intet imod at betale noget og der er jo eksempelvis http://www.web10.dk/ eller andre. Dog betinger det at det CMS du eventuelt kan hjælpe med at finde kan installeres på sitet.

Mvh
Frank
Avatar billede sunear Nybegynder
06. januar 2009 - 00:57 #3
Er ingen haj inden for webhoteller - men mener ikke der i dit tilfælde er grund til at kaste alt for mange penge i det, se bare her: http://www.000webhost.com/features

Det er alt sammen gratis - og det eneste jeg kunne frygte, er at diskpladsen slipper op. Det er der dog råd for - i kan bare have en ekstern computer stående i klubben, der kan supporte serveren med f.eks. billeder o.l. Aner du ikke hvad jeg snakker om, kan jeg fortælle dig, at det i teorien burde være dejlig nemt, og desuden give nogle noget bedre upload-hastigheder når i skal have billeder/film/andre medier op på siden, der er det, der sluger mest plads.

000webhost.com HAR cms - de kalder det "Website Builder" eller sådan noget.

Det er bare at kigge lidt :)

Bare af interesse - hvilken golfklub?
Avatar billede sunear Nybegynder
06. januar 2009 - 01:45 #4
Der er jo også one.com, de kan også anbefales.
Gode priser, 25 kr./måned for 10 Gb plads online.
Avatar billede sunear Nybegynder
06. januar 2009 - 02:06 #5
Tror det bedste for jer vil være at finde et godt hosting-sted, som f.eks. one.com eller lignende. Det er nok det bedste, at betale, og så være sikker på at alt er i orden.
Kig på professionelt CMS, som f.eks. Drupal (www.drupal.org) eller Joomla (www.joomla.org). Det er der folk herinde der ved mere om end mig, har altid fundet det sjovere at lave siden selv.

Håber jeg har kunnet hjælpe,
mvh. Sune Rasmussen.
Avatar billede gps-fj Nybegynder
06. januar 2009 - 12:12 #6
Hej Sune.
Fedt du er så meget på. Vi er klar til at lave en aftale med dig, men spørgmålet er om du ikke kunne kontakte mig på min e-mail, så vi kunne tale sammen på telefon. Min uofficielle e-mail adresse er frank.jelmo@hotmail.com. Ser frem til at høre fra dig asap.
Avatar billede gps-fj Nybegynder
10. januar 2009 - 07:23 #7
Hej Sune.
Min gode ven "Pyrus" som ejer disse klubber, vil utroligt gerne igang. Jeg vil derfor være glad hvis du kunne hendvende dig så vi kan komme videre. Vi vil meget gerne i dialog med dig så vi kan komme ud over stepperne. Nu ved jeg ikke hvor i DK du bor, men vi vil naturligvis også sørge for at du får god værdi ud af din store hjælp på de her områder hvor vi er noviser.
Ser frem til at høre fra dig

Mvh
Frank