Avatar billede respen Nybegynder
01. juli 2001 - 13:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Flere email adresser på en bruger

Er der mulighed for at kunne tilføje mere end en email adresse, så man får et evt. svar/kommentar sendt til flere emailadresser.

Jeg bruger eksperten.dk både på arbejde og privat - så hver gang jeg skifter arbejdssted fysisk, må jeg ind og ændre min profil, så jeg får sendt emailen  korrekt.

Respen
Avatar billede fomse Nybegynder
01. juli 2001 - 13:48 #1
hvorfor ikke bare oprette en hotmail, yahoomail, jubiimail eller lignende??? Den kan du tjekke ligemeget hvor du befinder dig!!!!
Avatar billede microtec Nybegynder
01. juli 2001 - 13:55 #2
Eller lade din private email konto forwarde en kopi af indkomne mail til din mail konto på arbejde.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2001 - 14:49 #3
Ja sådan:  Forfatter; adr2; adr3;osv; i adresselinjen
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2001 - 14:50 #4
Hvorfor ingen point?
Avatar billede microtec Nybegynder
01. juli 2001 - 15:00 #5
kharder >> Så \"point-liderlig\" har man ikke lov til at værer. Fy for f..... :o(

Der skal IKKE gives point i \"Eksperten.dk: Forslag\"

PS: Dit såkaldte \"svar\" ovenfor er jo ikke engang et svar, men blot en kommentar om hvordan du gerne ville have det virkede.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2001 - 15:57 #6
Nej det er et svar for sådan virker det engang i et hvert mail program!
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2001 - 16:00 #7
Jeg går ud fra man har tastet på besvar, vider send mail også er det som jeg skriver at tilføje efter forfater eller ved videsend indtastes de adresser man vil sende til med et ; eller , i mellem. ;o)
Avatar billede microtec Nybegynder
01. juli 2001 - 16:05 #8
kharder >> Godt du ikke er min nabo. Hvis jeg bad om at hjælpe med at løfte noget tungt, ville du bagefter række hånden frem og afkræve mig 50 Kr. for ulejligheden.

PS Dit \"svar\" er stadig ikke noget svar på det der spøærges om.
Spørgsmålet er \"Er der mulighed for at kunne tilføje mere end en email adresse\", og svaret er \"Nej\" ;o)
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2001 - 16:10 #9
Jo det er muligt!!!!, Hvad er det for noget fis at lukke ud, det er da normalt at man sætter min 15 point op til et sådan svar her inde på eksperten ;o)
Avatar billede microtec Nybegynder
01. juli 2001 - 16:20 #10
Når man benytter \"Kategori Eksperten.dk: Forslag\" er det for at komme med et forslag til en forbedring af Eksperten.
Det skal IKKE koste point, og har aldrig gjort det.

Hvis du kun besvarrer spørgsmål for point, så hold dig dog væk.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2001 - 16:31 #11
Hvis ovennævnte havde været formuleret som et forslag, så ville det ikke være blevet misforstået, som jeg har., men aligevel, så behøver det ikke at være nogen problem, man  kan også bruge autovidersend af mail.

Kan man komme på nettet på de forskellige arbejdspladser, så kan man da også komme ind på sin egen pc der hjemme, også er det da ingen prob. i det. Men jeg syntes lige at microtec skulle tage det roligt og spise brød til. ;o)
Avatar billede respen Nybegynder
01. august 2001 - 17:50 #12
Spørgsmålet skal forståes som et forslag, for lige at slå det fast.

Ang. point, så er forslaget rettet imod eksperten.dk, så jeg har principielt svært ved at forstå hvorfor ideer/forslag skal koste point, ikke fordi jeg er fedtet med dem. Man får point for at hjælpe andre, ikke for forbedre \"vores\" site. Man stikker vel ikke en kollega 100,- kr. fordi man komme med et forslag, til ens fælles chef, der hjælper både min kollega og jeg!?

Skulle man give point til nogen, skulle det være eksperten.dk, hvis de laver en facilitet, der vil hjælpe os. Indtil da kan jeg sagtens vidresende mine mails fra eksperten.dk.

For lige at brygge videre på tanken. Hvis nu man laver et jobopslag, ville det være rart, hvis man ikke fik mailen på sit arbejde, men kun derhjemme ! Det skal lige siges at jeg ikke har brugt jobopslag - endnu, så jeg ved ikke hvilke muligheder der findes der!

respen