Avatar billede php-nybegynderen Nybegynder
04. januar 2009 - 12:44 Der er 4 kommentarer

Antennekabel - Digital TV

Jeg har haft lidt problemer med mit digital TV fra yousee, og er blevet fortalt at mit antennekabel skal være dobbeltskærmet og færdigstøbt i enderne.

Jeg ved ikke præcis hvad det betyder, men jeg ville høre om dette kabel opfylder disse krav:
http://www.av-connection.dk/?PGr=32&ML=316

Mvh. Mikkel
Avatar billede dragonknight Juniormester
04. januar 2009 - 15:58 #1
Jo de opfylder kravene.
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2009 - 10:49 #2
problemet er at når det har støbte stik så er kablet hf tæt dvs der kan ikke komme indstråling ind i stikket ,men man kan også selv lave kablet med godt sat2 kabel og så hf tætte stik så får du samme resultat som det dyre kabel fra av connection
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. januar 2009 - 13:39 #3
Laver du set selv, så anvend F-connectorer, da de sikrer skærmen er intakt også i stikket.
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2009 - 13:05 #4
og lave det selv er klart billigste løsning da du får det i den længse du så har brug for

delene kan du få hos keas.dk
som kabel kan anbefales sat2 kabel ,du skal blot sørge for at få de rette f stik der passer til kablet ,men til sat2 kabel er 7mm